Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012



 

 Η βιωματική μάθηση!
Η μάθηση γράφει ο Κώστας Μπακιρτζής δεν είναι ούτε διαισθητική ούτε επιστημονική αλλά βιωματική, με την έννοια ότι για να μάθουμε, ανακαλύπτοντας, δημιουργώντας, παράγοντας γνώση, διαισθητικά ή επιστημονικά, θα πρέπει κάπου αυτό να μας ενδιαφέρει, να μας κινητοποιεί, να μας αγγίζει και να μας συγκινεί.
Διαφορετικά, όσο διαισθητικά ή συστηματικά και αν λειτουργήσουμε δεν πρόκειται να μάθουμε τίποτα.
Θα είναι κάτι μηχανικό και τυπικό που στην  καλύτερη περίπτωση θα μας δώσει πληροφορίες που δεν θα έχουν καμία αξία και σχέση με τη ζωή μας, καμία επίπτωση στην πορεία μάθησης και ανάπτυξής μας. Είναι αυτό που κάνει τη διαφορά μεταξύ του έχω (πληροφορίες για τα μαθηματικά, τη ζωγραφική, τη ζωή) και του είμαι (μαθηματικός, ζωγράφος, ζωντανός!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου