Οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουσες άκουσαν για το έργο του προγράμματος, έθεσαν ερωτήματα, μίλησαν για τις δικές τους εμπειρίες στο θέμα. Τέλος, ορίστηκε νέα συνάντηση μεταξύ των κοινωνικών επιστημόνων του Συλλόγου Εθελοντών Κιλκίς ΟΜΝΕΣ και της κ. Παπαδοπούλου, προκειμένου να τεθούν συγκεκριμένοι στόχοι και να προγραμματιστούν μελλοντικές από κοινού δράσεις.Η κ. Παπαδοπούλου ευχαριστεί το Σύλλογο Εθελοντών Κιλκίς ΟΜΝΕΣ και το τμήμα των κοινωνικών του επιστημόνων του για την παρουσίαση του προγράμματος και για τη διάθεση συνέχισης της συνεργασίας, καθώς και τις συναδέλφισσες νηπιαγωγούς που συμμετείχαν.
Εκπαίδευση προσφύγων
- Αρχική σελίδα
- Περιβάλλον -Κ.Π.Ε.
- e Διαπολιτισμική
- Εκπαίδευση Προσφύγων
- Ο τόπος μου
- Τοπική Ιστορία
- Σχολικές γιορτές στο Νηπιαγωγείο
- Αειφόρο Νηπιαγωγείο
- Παλιές φωτογραφίες Νηπιαγωγείων
- Ειδική Αγωγή
- Δίκτυο Νηπιαγωγών & δικαιώματα του παιδιού
- Προαγωγή Υγείας στο Νηπιαγωγείο
- Για γονείς
- Εκπαιδευτικά σεμινάρια, ημερίδες, κ.ά. της 38ης Περιφέρειας
- Εκπ/κά Προγράμματα Άρθρα Περιοδικά
- Ανακοινώσεις (συνέδρια, κ.ά.)
- Καλές πρακτικές νηπιαγωγείων
- Γλώσσα & Σχολείο
- Πολιτιστικά & Τέχνη
- Νέα
- Νέα Δημόσιας Κεντρικής Βιλιοθήκης Κιλκίς
- Κουκλοθέατρο
- Προσχολική Εκπαίδευση & ΑΕΕ
- Μαθηματικά
- ΤΠΕ
- Παιχνίδι & Παιδί
- Φυσικές Επιστήμες & Νηπιαγωγείο
- Poiwer point
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017
«Ανταλλαγή εμπειριών σε θέματα υποδοχής και εκπαίδευσης παιδιών από τρίτες χώρες»
Οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουσες άκουσαν για το έργο του προγράμματος, έθεσαν ερωτήματα, μίλησαν για τις δικές τους εμπειρίες στο θέμα. Τέλος, ορίστηκε νέα συνάντηση μεταξύ των κοινωνικών επιστημόνων του Συλλόγου Εθελοντών Κιλκίς ΟΜΝΕΣ και της κ. Παπαδοπούλου, προκειμένου να τεθούν συγκεκριμένοι στόχοι και να προγραμματιστούν μελλοντικές από κοινού δράσεις.Η κ. Παπαδοπούλου ευχαριστεί το Σύλλογο Εθελοντών Κιλκίς ΟΜΝΕΣ και το τμήμα των κοινωνικών του επιστημόνων του για την παρουσίαση του προγράμματος και για τη διάθεση συνέχισης της συνεργασίας, καθώς και τις συναδέλφισσες νηπιαγωγούς που συμμετείχαν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου